De voordelen van LogiPlanner

  • Tijdsbesparing

Door dit online agendasysteem in te zetten, bespaar je tijd doordat klanten zelfstandig hun afspraken kunnen inplannen. Ook jouw team heeft inkijk op de agenda, waardoor zij weten welke afspraken er zijn op een dag.


  • Bevordering van klanttevredenheid

Met LogiPlanner wordt de klanttevredenheid bevordert doordat de klant 24/7 inzicht heeft op de beschikbare tijden in de agenda.

  • Minimalisering van no-shows
    Het agendasysteem zorgt er voor dat de klanten automatisch op de hoogte worden gesteld door notificaties van hun afspraak. Tevens kunnen deze naar wens worden ingesteld
Beheer

Als beheerder van de agenda kun je zelf je agenda naar wens instellen. 

Hierbij worden de tijdsloten effectief beschikbaar gesteld en kunnen maximum aantal bezoekers instellen.

  • Eenvoudig instelbare agenda
  • effectief tijdsloten beschikbaar stellen en maximum aantal bezoekers inplannen
  • Creëer een agenda die aan jouw wensen voldoen

Integratie

Wij hebben veel ervaring met het integreren van onze systemen in verschillende websites. Afhankelijk van je wensen kunnen wij alle zorg uit handen nemen. Hierbij wordt er een QR-code gegenereerd waarbij de klant vanuit de QR-code een afspraak kan inplannen voor het bezoek.

Veiligheid

Met LogiPlanner worden alle persoonsgegevens na afloop van de afspraak automatisch verwijderd. Hierbij heeft de klant geen zicht op de agenda van de onderneming. Tevens kan er ook een gezondheidscheck worden toegepast bij het maken voor de afspraak om de veiligheid tijdens het bezoek te waarborgen.

  • Geen verplichte verwerking van persoonsgegevens
  • Mogelijkheid om gezondheidscheck via mobiele telefoon uit te voeren
  • Het behouden van privacy. Klanten kunnen nooit jouw agenda inzien


Sales actie!

Pakkende sales tekst

[button rechts, beweegt mee met de pagina]

Gratis LogiPlanner voor winkeliers. Schrijf je nu in!

Uitleg actie
Door deze corona crisis is veel veranderd voor ondernemers. Vooral winkeliers hebben het nu erg moeilijk. Tijdens de persconferentie die 23 februari 2021 plaatsvond, is er bekend gemaakt dat winkeliers hun deuren open mogen maken voor bezoekers. Hierbij zijn er een aantal voorwaarden gesteld. Zie hieronder.

  • Minimaal 4 uur van te voren reserveren
  • Maximaal 2 bezoekers per afdeling (als het filiaal meer dan 1 afdeling heeft)
  • Minimaal 10 minuten aan bezoek

Hierbij gelden ook de andere maatregelen die eerder zijn vastgesteld. Dit zorgt ervoor dat winkeliers extra werk hebben, door afspraken in te plannen voor de bezoekers.


Wij vinden dat winkeliers het al zwaar genoeg hebben en door de nieuwe gestelde maatregel nog meer werk er bij komt kijken. Daarom willen wij tijdelijk de LogiPlanner gratis vrijgeven. LogiPlanner is een online agendasysteem die snel en flexibel afspraken inplant. Je kunt nu als winkelier je inschrijven om in aanmerking te komen met deze actie!

Voorwaarden (disclaimer)

  • De LogiPlanner is alleen gratis tijdens de huidige maatregel dat er op afspraak gewinkeld moet worden. Bij afloop van deze maatregel is de online agendasysteem te verkregen voor €9,99 per maand.

Planning

Lorem ipsum klarie bom bom

Contact

Contactformulier

[Button] Contactformulier (i) 

(i) registreer je nu voor toegang tot het LogiPlanner systeem

voornaam achternaam

Bedrijfsnaam

Sector

Land

e mail (e-mail controle ernaast)

Wachtwoord

Notities (eventuele vragen)

[Button] afspraak maken

LogiShop

Rietbaan 25

2908 LP Capelle a/d IJssel

Contact

T 010 - 810 34 56

info@logiteam.nl