Door dit online agendasysteem in te zetten, bespaar je tijd doordat klanten zelfstandig hun afspraken kunnen inplannen. Ook jouw team heeft inkijk op de agenda, waardoor zij weten welke afspraken er zijn op een dag.
Met LogiPlanner wordt de klanttevredenheid bevordert doordat de klant 24/7 inzicht heeft op de beschikbare tijden in de agenda.
Als beheerder van de agenda kun je zelf je agenda naar wens instellen.
Hierbij worden de tijdsloten effectief beschikbaar gesteld en kunnen maximum aantal bezoekers instellen.
Integratie
Wij hebben veel ervaring met het integreren van onze systemen in verschillende websites. Afhankelijk van je wensen kunnen wij alle zorg uit handen nemen. Hierbij wordt er een QR-code gegenereerd waarbij de klant vanuit de QR-code een afspraak kan inplannen voor het bezoek.
Veiligheid
Met LogiPlanner worden alle persoonsgegevens na afloop van de afspraak automatisch verwijderd. Hierbij heeft de klant geen zicht op de agenda van de onderneming. Tevens kan er ook een gezondheidscheck worden toegepast bij het maken voor de afspraak om de veiligheid tijdens het bezoek te waarborgen.
[button rechts, beweegt mee met de pagina]
Gratis LogiPlanner voor winkeliers. Schrijf je nu in!
Uitleg actie
Door deze corona crisis is veel veranderd voor ondernemers. Vooral winkeliers hebben het nu erg moeilijk. Tijdens de persconferentie die 23 februari 2021 plaatsvond, is er bekend gemaakt dat winkeliers hun deuren open mogen maken voor bezoekers. Hierbij zijn er een aantal voorwaarden gesteld. Zie hieronder.
Hierbij gelden ook de andere maatregelen die eerder zijn vastgesteld. Dit zorgt ervoor dat winkeliers extra werk hebben, door afspraken in te plannen voor de bezoekers.
Voorwaarden (disclaimer)
[Button] Contactformulier (i)
(i) registreer je nu voor toegang tot het LogiPlanner systeem
voornaam achternaam
Bedrijfsnaam
Sector
Land
e mail (e-mail controle ernaast)
Wachtwoord
Notities (eventuele vragen)
[Button] afspraak maken